Zpívánky 2013

03.02.2014 02:34

Zpívánky jsme zahájili 12.9.2013

Za tu dobu jsme se naučili s naší loutkou Kačenkou spoustu písniček (Já jsem muzikant, Když jsem já sloužil, Kočka leze dírou, Travička zelená, Holka modrooká, Já do lesa nepojedu, Běží liška k Táboru....) básniček (oblíbenou Kutálí se brambora, Princeznička na bále...) zahráli jsme si hry v kroužku ( Kolo mlýnský, Pásla ovečky, Tluče bubeníček, Zajíček ve své jamce....) skládali jsme různé hry (barevná kolečka a víčka, jako Popelky přebírali kaštánky,těstoviny, hledali obrázky pexesa), vyzkoušeli různé jednoduché nástroje (dřívka, bubínek, rumbakoule zvonečky,) nástroje vyrobené doma (vajíčko z Kinder či nádobka od vitamínů plněné rýží, ořechové chrastidlo, fanfrnoch, rolničkové náramky...) prohlédli si a zahráli na Kantele, vyráběli, lepili a malovali jsme a hlavně hráli jsme pohádky (O motýlovi, O Palečkovi, Budko budko, O Mášence a medvědech)

Ráno jsme vždy zahajovali naší úvodní písničkou a končíme zvoněním každému na rozloučenou.

Zpívat s námi přišlo 12 dětí v doprovodu rodičů.

Těšíme se i na další setkání a zpívání v roce 2014

Jana Emerenzie a Kačenka